Latest News

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Τελευταίο καμπανάκι για την κρουαζιέρα στον Πειραιά


Δεν φαίνεται να έχει κοπάσει ακόμα ο θόρυβος από την "ρουκέτα" της Celestyal Cruises στο Δήμο Πειραιά για τα προβλήματα με την κρουαζιέρα στο...
μεγάλο λιμάνι.(ΕΔΩ)
Με το θέμα ασχολείται σήμερα και η εφημερίδα "Καθημερινή", η οποία σημειώνει τα εξής:

Τον «κώδωνα του κινδύνου» κρούει η διοίκηση της Celestyal Cruises (πρώην Louis Cruises) προς τους αρμόδιους φορείς, τόσο της δημοτικής αρχής του Πειραιά, όσο και του ΟΛΠ, αναφορικά με τις μελλοντικές προοπτικές του λιμανιού ως προορισμού κρουαζιέρας και κυρίως ως αφετηρίας για την πραγματοποίηση κρουαζιέρων (home port). Η εταιρεία, η οποία είναι υπεύθυνη για το 25% της συνολικής δραστηριότητας της κρουαζιέρας στην Ελλάδα και για ποσοστό άνω του 85% του home porting, προχώρησε πριν από λίγους μήνες στη μεταφορά δύο από τα τρία πλοία της στο λιμάνι του Λαυρίου, με αποτέλεσμα ο Πειραιάς να εξυπηρετεί πλέον μόνο ένα από τα πλοία της. Μάλιστα, σε δηλώσεις στελεχών της, αν είχαν γίνει τα απαιτούμενα έργα επέκτασης στο λιμάνι του Λαυρίου, τότε θα είχε ήδη μεταφέρει το σύνολο των δρομολογίων της στο λιμάνι της Ανατολικής Αττικής.

Αιτία για τις παραπάνω κινήσεις είναι μια σειρά από προβλήματα που εμφανίζει η δραστηριότητα της κρουαζιέρας στον Πειραιά, μέρος των οποίων μπορούν να αντιμετωπιστούν από τη δημοτική αρχή.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το ζήτημα της καθαριότητας και ρύθμισης της κυκλοφορίας στον λιμένα της κρουαζιέρας, καθώς οι επισκέπτες κρουαζιέρας έρχονται αντιμέτωποι με μια λίαν δυσάρεστη εικόνα, που δυστυχώς είναι και η πρώτη που εισπράττουν από τη χώρα μας.

Στο πλαίσιο αυτό, σε πρόσφατη εκδήλωση της εταιρείας, ο διευθύνων σύμβουλος Κυριάκος Αναστασιάδης, που τυγχάνει και μέλος της εκτελεστικής επιτροπής CLIA Ευρώπης, επισήμανε τα σχετικά προβλήματα, προσθέτοντας και το ζήτημα του ότι τα κρουαζιερόπλοια αποτελούν τρίτη προτεραιότητα στον Πειραιά, πίσω από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που προορίζονται για τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία της ακτοπλοΐας. Το τελευταίο θέμα, πάντως, είναι αρμοδιότητας του ΟΛΠ.

Πάντως, οι εν λόγω παρατηρήσεις φαίνεται πως ενόχλησαν τη δημοτική αρχή και ιδίως τον δήμαρχο κ. Μώραλη, ο οποίος σχεδιάζει να απαντήσει μέσω γραπτής επιστολής του στην εταιρεία. Ο ίδιος τόνισε στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο, ότι οι καθυστερήσεις στην ανάληψη δράσεων που θα καταστήσουν τον Πειραιά μια καθαρότερη πόλη και φιλικότερη προς τους επισκέπτες, είναι και ζήτημα κονδυλίων και χρηματοδοτικών ροών από την Ε.Ε., που όμως έχουν παγώσει καθόλη τη διάρκεια των τελευταίων μηνών.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η Celestyal Cruises σε σχετική γραπτή ανακοίνωση που απέστειλε στην «Κ» για το ζήτημα, επιχειρεί να υποβαθμίσει το θέμα, αναφέροντας ότι «κοινός μας στόχος είναι οι επισκέπτες στη χώρα μας να έχουν μια συνολικά θετική εικόνα για την Ελλάδα και επιστρέφοντας στη χώρα τους να γίνουν “πρεσβευτές” της φιλοξενίας που θα απολαύσουν χωρίς να εκτίθενται σε καθυστερήσεις ή απρόσμενες αλλαγές στο πρόγραμμα των διακοπών τους». Καταλήγει δε, αναφέροντας ότι είναι στη διάθεση όλων των αρμόδιων φορέων, ώστε να συζητηθούν ιδέες και λύσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων".

@ Αυτό είναι το τελευταίο "καμπανάκι" για την κρουαζιέρα στον Πειραιά. Τικ τακ τικ τακ, τικ τακ