Latest News

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Τι έγινε το sex tape της Κατερίνας Στικούδη (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Η Κατερίνα Στικούδη είναι σέξι και δεν το κρύβει. Ωστόσο λέει ότι στο σπίτι είναι χύμα και απομυθοποιημένη, ενώ αποκαλύπτει  που βρίσκεται η περίφημη sex tape της, για την οποία τόσος ντόρος είχε γίνει...



στο παρελθόν. 




Για το αν της αρέσει να προκαλεί:
Μου αρέσει να είμαι σέξι, είναι μέρος του εαυτού μου. Αν χρειαστεί να προκαλέσω, θα προκαλέσω μέσα στο πλαίσιο της μουσικής και της δουλειάς. Και η μουσική σου δίνει αυτό το πάτημα. Ποτέ δεν έκανα πράγματα που με πίεζαν και πρέπει να απενοχοποιήσουμε το σέξι. Σέξι μπορεί να είναι μία ωραία εικόνα.
Για το πώς είναι στην πραγματική της ζωή:
Ο τρόπος που φέρομαι και λειτουργώ στην πραγματική μου ζωή δεν έχει καμία σχέση (με τη σέξι εικόνα), είναι τελείως κόντρα. Πού και να το πω, δεν θα με πιστέψει άνθρωπος.... Στο σπίτι είμαι απομυθοποίηση, φοράω πιτζαμούλα και φουσκωτά παντοφλάκια. Πολύ απλά και χύμα. Σίγουρα δεν τριγυρνάω με τα 20ποντα μέσα στο σπίτι.
Για τις αντιδράσεις των γονιών της στις σέξι εμφανίσεις της:
Τους γονείς μου τους εκπαίδευσα. Όλα είναι θέμα εκπαίδευσης. Είναι μορφωμένοι και έξυπνοι άνθρωποι και ποτέ δεν μου έδειξαν ότι έχουν ανασφάλεια, ότι φοβούνται ή ντρέπονται. Μου λένε «τι γυναικάρα είσαι εσύ». «Βάλε κάτι πάνω σου» μου έλεγαν όταν πιο μικρή γι' αυτό και άργησα να φορέσω μίνι.
Πάντα προετοίμαζα το έδαφος, πχ για μια σέξι φωτογράφιση. Και μου έλεγαν «ό,τι πιστεύεις ότι είναι σωστό και εμείς μαζί σου». Στον μπαμπά μου έλεγα ότι αν σε φέρουν ποτέ σε δύσκολη θέση, απλά μην απαντάς. Γιατί πιστεύω ότι μπορεί να έχει βρεθεί με δεδομένο ότι κάποιοι άνθρωποι είναι κακοπροαίρετοι και εμπαθείς.
Για την αποκάλυψή της στο Θέμη Γεωργαντά ότι έχει κάνει sex tape:
Έκανα σχολή διότι μετά από εμένα ακολούθησαν και άλλοι. Υπήρξαν 5-6 που το είπαν μετά, έγινε της μόδας. Ήταν κάτι που είπα πάνω σε ένα παιχνίδι και ήμουν αρκετά ειλικρινής. Είναι κάτι που έχει κάνει το 90% του πληθυσμού. Sex tape είναι όταν τραβάς κάτι με το κινητό σου και το σβήνεις. Μια φορά, πιο παλιά, πιο μικρή. 
Όλα αυτά στο Join Us του ΣΚΑΙ.